ترفند برای همه چیز کامپیوتر تا کارت سوخت

ترفند برای کامپیوتر.yahoo.موبایل.کارت سوخت.وبلاگ.کارت اینترنت و...!

ترفند برای همه چیز کامپیوتر تا کارت سوخت

ترفند برای کامپیوتر.yahoo.موبایل.کارت سوخت.وبلاگ.کارت اینترنت و...!

هک کارت تلفن

شما اگه میدونستید مکالمه با کارت تلفن چقدر هزینه داره هزار باره آمده بودید تو وبلاگه من و 100 نظر می دادید

خوب بریم سر اصل مطلب برای این کار ۲ کارت تلفن نیاز است که هر دوی آنها رو به هم میزنیم  تا نازک بشه } البته از سمتی که اون طلایی نیست} یکی از کارت ها باید خالی خالی باشه و اون یکه باید شارژ داخلش  رند باشه مثلا ۱۴۰۰ تومان باشه و اونی که ۱۴۰۰ تومان توشه رو از پایینشو سوراخ میکنیم ((کارته بالای و تهشو سوراخ کنید)) و با یک نخ محکم میبندیم و ۲ تا کارت رو روی هم میزاریم طوری که باهم برن تو و اون خالیه بالا باشه و زمانی که دستگاه آماده شد کارت ۱۴۰۰ رو برمیداریم ((تند تند))ومیبینیم مینویسه۱۴۰۰ و تا ۸ ساعت اون ۱۴۰۰ تغییر نمیکنه

((اگه کار نکرد خالیه رو پایین بزاری نواگه دباره کار نکرد از جای دیگه امتحان کنید))  هر کی بدردش خورد

                                            نظر بده

نظرات 3 + ارسال نظر
ایوب یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://bia2sh.2ir.ir

سلام خسته نباشی من هنوز امتحان نکردم

ایوب چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://bia2sh.2ir.ir

سلام
لینک شدی
بازم سر بزن خوشحال میشم

سعید پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://fasheeen.blogfa.com

سلام.



عزیزم اگه میشه یکم واضح تر توضیح بده.این که شد همش سوراخ میکنیم...سوراخ میکنیم.

خوب درست توضیح بده دیگه نوکرتم.

ببین من درست میگم:۲تا کارت رو روی هم میزاریم.

کارت خالی بالا باشه.کارت شارژ دار پایین.

کارت شارژدارو از پایین سوراخ میکنیم و با نخ میبندیمش.

بعد هر دو رو میچپونیم تو تلفن.وقتی وصل شد کارت شارژ دارو میکشیم بیرون.

اینی که من گفتم درست بوددددد؟؟؟؟؟؟ منتظر جوابت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد